П`ятниця, 19.04.2024, 11:41
Вітаю Вас Гість | RSS

Шрамківська ЗОШ І-ІІІ ст.

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 160
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Наказ
Наказ №83
від 01.06.2012 н.р.
про підсумки методичної роботи
за 2011-2012 н.р.
 
У 2011-2012 н.р. методична робота в школі здійснювалась відповідно до Законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", національної доктрини розвитку освіти. Концепції загальної середньої освіти, Концепції профільного навчання у старшій школі а також відповідно до завдань, визначених у наказі по школі №25 від 22.08.2011р. "Про структуру методичної роботи з педагогічними кадрами та її організацію у 2011-2012 н.р.".Роботу педколективу було спрямовано на реалізацію науково-методичної проблеми. Формування ключових компетенцій педагогів та учнів, колективів на основі використання інноваційних психологій у навчально-виховному процесі, як засіб творчого зростання вчителя та розвитку творчої особистості школяра та на використання таких завдань:
- підвищення якості знань учнів з базових предметів;
 - поглиблення змісту загальноосвітньої підготовки учнів з окремих предметів шляхом створення профільних класів, класів з поглибленим вивченням навчальних предметів,організація роботи факультативів, гуртків;
 - підвищення теоретичної науково-методичної професійної підготовки педагогічних працівників шляхом організації роботи школи професійної адаптації молодого вчителя, учителів-предметників, творчих груп;
 - удосконалення роботи органів учнівського самоврядування, широке залучення їх до вирішення питань організації навчально-виховного процесу;
- продовження роботи щодо забезпечення охорони та зміцнення здоров′я учнів;
- створення умов для оволодіння педагогами інноваційними методиками з метою підвищення результативності навчально-виховного процесу;
 - забезпечення психологічної підтримки загальношкільних методичних заходів;
- забезпечення ефективної роботи методичного кабінету школи.
    З метою цілеспрямованої роботи у школі було створено протягом 2011-2012 н.р. чотири методоб′єднання, три творчі групи. Роботи методоб′єднань були спрямовані на удосконалення методпідготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення методики проведення уроку. Методичні об′єднання вчителів початкових класів (керівник Ничеглод О.В.) працювала над проблемою «Впровадження технології формування та розвитку творчої особистості учнів у навчально-виховному процесі». Проведено 4 методоб′єднання. Найбільш результативними були засідання круглого столу на тему: «Розвиток пізнавання інтересу, як засіб формування особистості молодого школяра», дискусія «Технологія формування та розвитку творчої особистості учня початкових класів», проведено два засідання по впровадженню інтелектуальних технологій при формуванні навичок швидкочитання.   
   Проводили відкриті уроки:
- з української мови «І-ІІ дієвідміна дієслів» (вчитель Ничеглод О.В. 4 клас).
- з математики «Додавання і віднімання 1 до числа» (вчитель Безвіконна Л.П. 1 клас)
- з природознавства «Органи кровообігу» (вчитель Бублик С.М. 3 клас)
- з основ здоров′я «Загартування дітей восени» (вчитель Ященко Л.В. 2 клас)
   Методичне об′єднання гуманітарного циклу працювало протягом року над проблемою «Розвиток пізнавальної активності учнів та їх самореалізація через впровадження інформаційних та коммунікативних технологій.» Були проведені заплановані засідання , на яких обговорювалися питання: «Розвиток пізнавальних здібностей учнів на уроках англійської мови» (вчитель Говорун Ю.В.). «Розвиток творчого мислення учнів на уроках української літератури» (вчитель укр.мови та літ. Німченко Н.І.) «Контроль знань на уроках історії» (вчитель історії Буряченко О.Л.). «Нові психології у викладанні української мови та літератури» (вчитель укр.мови та літ. Шовкова Л.О.). На високому рівні провела відкритий уроки з історії у 8-А класі Коврига Л.В., на якому використовувала інноваційні  технології.
   Методичне об′єднання вчителів природничо-математичного циклу (кер.Савісько Т.І.) працювало над проблемою: «Використання методів та прийомів, які викликають інтерес та зацікавленість учнів до навчання».     
   Вчителі-предметники на уроках впроваджували сучасні методи та прийоми, враховували індивідуальні особливості учнів,  рівень знань, застосовували диференційований підхід. На уроках використовували мультимедійні засоби, які здійснювали перебудову навчання, впроваджували тестові завдання. Вчитель інформатики Савісько В.П. розробив тестові завдання для учнів 9-11 класів з предмету інформатики.
   Вчитель Сергієнко Л.І. провела відкритий урок в 11А класі на тему: «Побудова графіків функції», використала мультимедійний проектор, через який учила учнів будувати графіки функції.
   Вчитель біології Паламар В.І. провів відкритий урок в 10 класі на тему: «Роль вірусів у природі», на уроці використав різні методи: «Мозкова атака», "Мікрофон",  роботу в групах. Методоб′єднання класних керівників (керівник Вавілова Л.А.) працювало над проблемою «Нові технології використання, як основний чинник стабільного процесу формування і прийняття учнями гуманістичних цінностей та зразків громадянської поведінки». Протягом року було проведено 4 методичних об′єднань, на яких розглядали більш актуальні питання: «Організація проведення фестивалю годин класного керівника», «Вчитель і проблеми дисципліни», «Розгляд педагогічних ідей щодо підвищення нормативної мотивації учнів до навчальної діяльності та профілактика безпричинних пропусків уроків». Обов′язковими елементами роботи на кожному засіданні було обговорення та обмін вдалими формами роботи під час проведення виховних годин.
   Протягом навчального року проводилась робота з молодим класним керівником, Ковригою Л.В. у 7-му класі. Надавалася допомога у плануванні виховної роботи щодо вивчення особливостей учнів, виявлення учнівських здібностей, ознайомлення з інноваційними технологіями виховання та організацією роботи класного керівника. Проводилися відкриті виховні години на тему: «Хочу позбутися негативних рис характеру», (класний керівник 5 класу Фесенко Н.Б.), «Твоя майбутня професія - яка вона!» (класний керівник 11 класу Сергієнко Л.І.), «Ти і колектив» (класний керівник 8А класу Савісько Т.І.). Велика увага зверталася на здоровий спосіб життя, на формування національної свідомості, любові до рідної землі, свого народу, бажання працювати задля розвитку держави, готовності її захищати.
    На базі школи працювало три творчі групи з питань:
- розвиток інтелектуальних та творчих здібностей учнів, (керівник групи Ященко Л.В., вчитель початкових класів);
- педагогічні таємниці дидактичних ігор (керівник групи Коврига Л.В. );
 - міжпредметна координація предметів природничо-математичного циклу (керівник групи Шовкова Л.О.).
 Творчо працювала група Ковриги Лесі Вікторівни, вчителя історії та правознаства. У роботі вчителі-предметники вивчали питання структури дидактичної гри, було доведено, що дидактична гра є основним моментом розумового розвитку дитини. Включення дидактичної гри в навколишній процес сприяє тому, що діти, захоплені грою, непомітно для себе набувають певних знань, умінь і навичок.
   Було розроблено і проведено ряд відкритих уроків, де вчителі-предметники ділилися своїм досвідом.
    Активно працювала творча група Шовкової Л.О., яка протягом року вивчала, удосконалювала проблему міжпредметної координації навчальних предметів, різницю між інтегрованими та бінарними уроками. Цікавий і продуктивний бігнарний відкритий урок провели вчитель української мови і літератури Шовкова Л.О. та вчитель фізики Куля Т.М. на тему: "Газові розряди у природі та їх відображення у літературних творах".
   Вивчення нового матеріалу знань проводилось у вигляді гри «Замініть речення», мотивація навчальної діяльності здійснювалася за допомогою досліду на провідність газів, вивчення нового матеріалу проходило за допомогою комп′ютерної презентації, створеної учнями та вчителями.
   У 2012-2013 н.р. творчим групам учителів-предметників необхідно чітко спланувати роботу з обдарованими дітьми, працювати над підвищенням рівня якості знань учнів, підвищувати якість підготовки учнів до олімпіад з навчальних предметів а саме: з української мови та літератури, математики, історії, англійської мови. Активніше залучати учнів до участі в інтелектуальних конкурсах, урізноманітнювати форми проведення засідань м/о, творчих груп.
   Протягом року було проведено два психолого-педагогічні семінари на тему: «Ще раз про погану поведінку учнів». Розглядалися вчителями-предметниками такі питання:
- агресивна дитина;
- прояви жорстокості;
 - причини агресивності та засоби корекції.
   У другому семестрі проводився семінар на тему: «Класний керівник та учнівський колектив». Було розглянуто такі питання:
- один за всіх і всі за одного;
- класний керівник – учитель, професіонал чи поклик душі;
- типи спілкування класного керівника;
 - труднощі у роботі класного керівника.
    У школі проводився консиліум з питань адаптації учнів 1-го та 5-го класів, зверталася увага на формування учнівського колективу, на успішність учнів.
   Дирекцією школи надавалася допомога молодому вчителю англійської мови Говорун Юлії Валеріївні у володінні методикою викладання свого предмета, розвиток вмінь використовувати у своїй роботі досягнення сучасної психолого-педагогічної науки, творчої активності.
   У 2011-2012 н.р. проводилися вчителями школи предметні тижні, позакласні заходи.
   У І-му семестрі проводився тиждень правознавства, світової літератури. У ІІ-му семестрі – української мови і літератури, художньої культури.
   Підсумок роботи предметних тижнів узагальнювався на шкільній лінійці, на вечорах для старшокласників. Протягом року вчителі школи підвищували свій кваліфікаційний рівень шляхом самоосвіти, участь у роботі шкільних районних і обласних семінарах, навчання на курсах післядипломної освіти, а також в рамках атестації. Чотири педагоги школи, пройшли курси підвищення кваліфікації у Черкаському інституті післядипломної роботи, три вчителі – атестацію, два з них підтвердили раніше встановлену кваліфікаційну категорію, одному вчителю присвоїли «спеціаліста ІІ категорії». У ході атестації вчителі-предметники провели відкриті уроки, показували свою педагогічну майстерність, демонстрували свої надбання і ділилися своїм досвідом роботи з колегами.   
   Відповідно до навчального плану роботи школи за рахунок варіативної складової навчального плану було організовано вивчення курсів за вибором: народознавство, рідний край; факультативні заняття:  з російської мови, географії, біології, української літератури. Організовано роботу гуртків, до участі в яких залучено здібних школярів.
   Поглиблено вивчалися предмети біології, української мови у 8-9 класах.
    У 2011-2012р. учні школи брали участь у І-ІІІ етапах Всеукраїнських олімпіадах з базових дисциплін, Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості присвяченому Шевченківським дням, Міжнародному конкурсі з української мови імені П. Яцика, Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру-2012», Всеукраїнському конкурсі з біології «Колосок-2012», з фізики «Левеня – 2012». П′ять учнів школи показали відмінні результати, 10 учнів – добрі у конкурсі «Кенгуру 2012», 3 учні показали відмінні результати і 7 учнів – добрі результати у конкурсі «Левеня – 2012». П′ять учасників районної олімпіади нагороджено дипломами, а саме: Бурлаку Анастасію з біології, та російської мови, Бойка Владислава з інформатики, Вихренка Богдана з педагогіки і психології, Суральова Сергія з інформатики.
   Педагоги школи протягом року також брали участь у конкурсах, семінарах. Вчитель фізики Куля Тетяна Миколаївна взяла участь у конкурсі на кращу серію цифрових ресурсів. Заступник директора з виховної роботи Вавілова Леся Анатоліївна розробила систему виховної роботи навчального закладу. Психолог Чернова Наталія Іванівна взяла участь в інтернет- семінарі «Сучасний шкільний методичний кабінет – центр інформаційно-методичного забезпечення, зростання педагогічної майстерності вчителів». Педагог - організатор Безвіконна Світлана Володимирівна спільно з членами шкільного парламенту взяла участь в обласному підпроекті «На цій землі я народився» і в обласному патріотичному конкурсі «Травневий ранок зустрічає 67 мирний рік», з метою формування в учнів патріотичних почуттів національної свідомості. Методичні надбання вчителів були представлені на районну і обласну виставку «Освіта – 2012», яка проводилась у березні-квітні місяці. Психолог Чернова Наталія Іванівна презентувала творчий проект «Здоровим бути здорово», в якому розроблено різноманітні методи щодо формування в учнів відповідального ставлення до власного здоров′я, ведення здорового способу життя і формування життєвоважливих цінностей. Вчитель української мови і літератури Шовкова Людмила Олександрівна розробила проект «Організація дозвілля дітей у відпочинковому таборі з денним перебуванням», в якому показала комплексне оздоровлення традиційних та інноваційних форм табірної зміни. Вчитель математики, класний керівник 11-го класу, Сергієнко Любов Іванівна виготовила методичний посібник «Професій безліч - обери свою», який спрямував старшокласників у виборі своєї професії. Цікаві вироби, виготовлені із солоного тіста, були подані на виставку вчителем початкових класів Бублик Світланою Миколаївною, а саме «Підкова щастя», »Веселі їжаки», »Смачний обід». Керівник гуртка «Умілі руки» Фесенко Наталія Борисівна представила з природнього матеріалу композицію «Зимові розваги». Необхідно покращувати рівень підготовки позаурочних заходів з географії, хімії, фізики, історії; проводити роботу з окремими педагогічними працівниками школи щодо участі у методичній роботі на рівні школи, району. Заступником навчально-виховної роботи Чурутою Любою Василівною проводилося моніторингове дослідження навчальних досягнень учнів, кадрової забезпеченості навчального закладу, стан здоров′я учнів, роботи з батьками, психологічної служби, виховної роботи.
   На початок 2011-2012 н.р. якісний склад педагогічного колективу становив:
спеціаліст вищої категорії – 11
спеціаліст І категорії – 13
спеціаліст ІІ категорії – 3
спеціаліст - 2
звання «вчитель-методист» - 3
звання «старший учитель» - 2
    На підставі вищесказаного
Наказую:
1. Продовжувати у 2012-2013 н.р. роботу над науково-методичною проблемою «Формування ключевих компетенцій педагогічного та учнівського колективів на основі використання інноваційних технологій у навчально-виховному процесі, як засіб творчого зростання вчителя та розвитку творчої особистості школяра».
2. Спрямувати методичну роботу у 2012-2013 н.р. на вирішення таких завдань:
 - поглиблення змісту загальноосвітньої підготовки учнів з окремих предметів шляхом створення класів з поглибленим вивченням окремих предметів, профільних класів, організації роботи факультативів, гуртків;
 - залучення вчителів школи, учнів до МАН;
 - удосконалення психолого-педагогічної освіти вчителів;
 - пошук шляхів підвищення якості навчальних досягнень учнів з базових предметів;
- організація роботи психолого-педагогічного семінару для вчителів з метою підвищення рівня професійної майстерності;
 - застосування ефективних форм організації методичної роботи вчителів-предметників;
- стимулювати вчителів до оволодіння сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями;
 - сприяння поширенню педагогічного досвіду вчителів школи у фахових виданнях.
3. Організувати роботу з обдарованими дітьми відповідно до завдань, визначених у програмі роботи з обдарованими учнями.
4. Вивчати перспективний педагогічний досвід вчителів району, області, країни.
5. Систематично працювати над підвищенням рівня методичної роботи в школі.
6. Продовжувати удосконалення навчально-методичної та матеріально-технічної бази школи. 7. Заступнику директора з НВР Чуруті Л.В.:
7.1. Спланувати методичні заходи з педагогічними кадрами школи на 2012-2013 н.р. з урахуванням позитивного досвіду та попередження недоліків, допущених у роботі.
7.2. Урізноманітнювати форми проведення засідань м/о.
7.3. Розглядати на засіданнях шкільних методичних об′єднань актуальні питання сучасної освіти, методики викладання предметів.
7.4. Здійснювати систематичний і цілеспрямований контроль за якістю знань учнів з предметів, вироблення у них необхідних навичок та вмінь, та оцінювання знань учнів.
 
Директор школи Н.І.Бойко
Категорія: Мої статті | Додав: nastroy (22.06.2012)
Переглядів: 2285 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1 LSAVbxlGN  
0
0 mEq L with T waves, elongated PR interval, decreased P wave amplitude, widened QRS treat rapidly, sine waves, and finally asystole <a href=http://acialis.mom>cialis pills</a>

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Шрамківська ЗОШ© 2024